Onze werkwijze

Digitale samenwerking
via e-Boekhouden

Bij Administratiekantoor Succes hebben wij veel werkzaamheden geautomatiseerd. Hierdoor heeft u altijd actueel inzicht in uw cijfers en bedrijfsresultaten. Wij werken met de software van e-Boekhouden.

U kunt online heel veel regelen. Via het portaal en de app van e-Boekhouden kunt u het volgende regelen en beheren:

– Direct digitaal documenten aanleveren
– Verkoopfacturen snel maken en versturen
– Relatiebeheer
– Uren- en kilometerregistratie
– Voorraadbeheer
– Kostenplaatsen
– Altijd en overal inzicht in financiële stand van zaken
– Digitaal archief

Loonadministratie

Wij werken met de software van loon salarissoftware. De werkgever en de werknemer kunnen via de app van loon salarissoftware een eigen account aanmaken en kunnen te allen tijde de loonbestanden raadplegen en downloaden.

Fiscale aangiften

Wij werken met de software van Exact Accountancy Gemak.

U krijgt een fiscaalrapport voor de aangifte inkomstenbelasting via het portaal van Exact Fiscaal Gemak.