Hoe is Administratiekantoor Succes ontstaan?

Administratiekantoor Succes is op 1 januari 2020 opgericht door Osman Yildiz. De werkzaamheden werden in beginsel vanuit huis of op locatie van de klant uitgevoerd. Door de snelle groei en behoefte aan persoonlijk contact hebben wij sinds november 2021 een kantoorruimte aan de Beitelstraat 2 te Hengelo.

Let op: vanaf 1 oktober 2024 zijn wij verhuisd naar onze nieuwe kantoorruimte aan de Oude Boekeloseweg 9, 7553 DS Hengelo.

Waar staat Succes voor?

Administratiekantoor Succes is een administratiekantoor in heel Nederland en verleent fiscale en administratieve diensten aan een groot aantal MKB klanten en heeft een sterke focus op kwaliteit, service en automatisering. Doordat wij onze diensten volledig digitaal aanbieden, zijn wij bereikbaar in heel Nederland. Dit alles wordt op een informele manier gedaan, wat de klanten waarderen.

Wat maakt Succes uniek?

Administratiekantoor Succes is een klein administratiekantoor waar u geen nummer bent. Wij nemen graag de tijd voor u. Wij onderscheiden ons met lage en vaste maandelijkse tarieven. Wij helpen niet alleen met uw boekhouding en vraagstukken, wij denken ook met u mee. 24/7 online inzicht in uw administratie.

Administratiekantoor Succes is gecertificeerd als NOAB lid. NOAB staat voor Nederlandse Orde van Administratie-en Belastingdeskundigen.
De organisatie richt zich op het blijven verbeteren van de kwaliteit in de administratieve of fiscale dienstverlening. Het NOAB-kwaliteitskeurmerk staat voor actuele kennis van zaken, een hoog kwalitatief niveau en vakmanschap welke up-to-date blijft door het volgen van trainingen.